Aanmeldingswachttijd:
Dit is de wachttijd vanaf telefonische aanmelding tot het screeningsgesprek.
Behandelingswachttijd:
Dit is de wachttijd vanaf het screeningsgesprek tot start behandeling.
Er geldt een aanmeld- en aannamestop. Zodra deze opgeheven is wordt dat op deze site gemeld.
Wachttijden geactualiseerd op 16-11-2024
Zie "Kosten" voor specifieke informatie per zorgverzekeraar.
Tekst verplicht door het NZa: “Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact opnemen met de zorgaanbieder, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen, zodat u binnen 4 weken vanaf uw eerste contact met een zorgaanbieder een intakegesprek krijgt, en dat de behandeling binnen 10 weken vanaf de intake is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (de treeknormen).”